Czyli co najlepsze od L. Andersona. Wymieńcie proszę jego filmy, z którymi mieliście styczność od najlepszego do najgorszego.
1 "SZCZĘŚLIWY CZŁOWIEK" - 10/10 - doskonałość
2 "Sportowe życie" - 9/10
3 "JEŻELI..." - 8/10
4 "Szpital Brytania" - 7/10
Z tego, co widziałem nie ma czegoś takiego jak nieudany film Lindsaya Andersona!
1 - Sierpniowe Wieloryby - 10
2 - Jeżeli - 8
3 - Szczęśliwy człowiek - 8
4 - Szpital Brytania - 8
5 - Sportowe Życie - 8
6 - Rocznica - 6
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Sportowe życie (1963) 7,38 13
2 Jeżeli .... (1968) 7,04 28
3 Szczęśliwy człowiek (1973) 7,07 14
4 Sierpniowe wieloryby (1987) 6,75 8