1. Wzgórza mają oczy - 9/10
2. Lustra - 8/10
3. Blady strach - 6/10
4. Poziom -2 - 6/10
5. Pirania 3D - 4/10
każdy z tych filmów jest żałosny... nawet mi się ich oceniać nie chciało. Chociaż z Piranii nawet się pośmiałem ;) tak 5-6 bym jej dał.
nie no lustra nawet niezłe cuś koło 7 przynajmniej do połowy bo potem gorzej z piranii się też pośmiałem
1. Wzgórza mają oczy - 10/10
2. Lustra - 8/10
3. Blady strach - 7/10
4. Pirania 3D - 8/10 ale bardziej jako komedia niż horror ;]
1. Piranha 3-D - 6/10
2. Mirrors - 5/10
3. The Hills Have Eyes - 5/10
4. Haute Tension - 4/10
5. Over the Rainbow - 3/10
1 - Blady strach - 8
2 - Lustra - 8
3 - Piranha - 7
--------------------------------------
4 - Maniac - 4
5 - Wzgorza maja oczy - 3